torstaina, elokuuta 21, 2008

Vaiston varassa

Jälleen kerran se tuli todistettua, vaistoni ilmeisesti toimii edelleen. Sainhan viime viikolla uuden työn, jonka lopullinen vastaanotto oli sopimuksen allekirjoitusta vaille valmis. Paperitkin olivat itseasiassa jo allekirjoitettuna ja odottamassa sitä että saisin kuoren postiin. Tuo kuori pyöri autossani, jokin pidätteli laittamasta kuorta postiin. Jotenkin tuntui ettei tuo ehkä sittenkään olisi minun juttu.. ainakaan vielä..

Tänään oli sitten työpalaveri. Ja kuten olin jo aiemmin ajatellut, työsuhteeni kyseiseen firmaan päättyy lokakuun alussa.. Se olikin sitten ainoa asia joka meni juuri kuten olin ajatellut.. Työni jatkuvat, ainakin toistaiseksi, tosin nyt sillä muutoksella että laskutan yritystä toiminimeni kautta. Joten tavallaan olen nyt tuntityöläinen, ja mikä parasta, minulla on mahdollisuus myös hoitaa muita keikkoja vaikka olenkin sopimuksessa tuonne. Eli en ole kahdeksasta neljään enää sidottuna toimistolle. Tuntuu hyvältä. Tuntuu todella hyvältä..

Eihän tämä ole mikään ikuisuus-ratkaisu. Mutta ainakin saan pehmeän laskun muihin töihin. Täytyy vain taas muutenkin luottaa siihen mitä vaistoni sanoo..

Ei kommentteja: