tiistaina, elokuuta 19, 2008

Rauhallisuus

Kumma juttu kuinka asian tiedostaminen toi taas rauhan. Tiedän eräiden tahojen nyt nyökyttelevän tyytyväisenä myhäillen. Niin tiedostaminen tuo aina rauhan..

Tiedostaminen ei vielä tarkoita sitä että asiat olisi muuttuneet paremmaksi, mutta se tarkoittaa että asioille voi tehdä jotain. Ja jos ei voi tehdä, on vain hyväksyttävä.

Mielessäni olen tehnyt jo kaikki muutokset. Järjestänyt elämäni sille mallille joka minulle sopii. Valitettava tosiasia vain on se että minun elämäni ei ole ihan pelkästään minun, vaan päätökseni ja tekoni vaikuttavat muidenkin elämään, tavalla tai toisella. Joten kaikki ei tule menemään ihan kuten olen mielessä ajatellut.. Sillä ei ole sinänsä merkitystä, vain sillä on merkitystä että olen selvittänyt asian mielessä itselleni. Olen tiedostanut tunteeni ja haluni, ja tiedän nyt missä asioissa en tee kompromisseja..

Elämme mielenkiintoisia aikoja..

Ei kommentteja: