maanantaina, elokuuta 18, 2008

mee-mee

Pitkään aikaan ei ole tullut meemattua, johtuen osin siitä että pitkään aikaan ei ole tullut luettua toisten blogeja niin että niissä olisi ollut sopivia meemejä..

Omaa blogiani (itserakas, minäkö) selatessa osui tällainen vanha hyvä ajatusleikki kohdalle. Hyvät jutut kestävät muutamankin toiston. Eli:

10 vuotta sitten minä...
1. Asuin Tapulikaupungissa kaupungin vuokra-asunnossa
2. Elin onnellisessa avoliitossa ja kuvittelin meneväni piakkoin naimisiin
3. Työskentelin Hobby Hallin varastolla tehden satunnaisia kauneushommia

5 vuotta sitten minä...
1. Asuin puoliskon kanssa (pankin)omassa Pääskyn pesässä sörnäisissä
2. Kävin läpi rankkaa parisuhdekriisiä..
3. Työskentelin yksityisyritäjänä kauneuden parissa

3 vuotta sitten minä...
1. Asuin puoliskon kanssa vuokralla omakotitaloa Sipoossa
2. Kävin edelleen läpi parisuhdekriisiä, mutta eteenpäin mentiin päivä kerrallaan
3. Työskentelin hoiva-alalla palveluassistenttina ja pyöritin omaa firmaa rinnalla..

1 vuosi sitten minä...
1. Muutin puoliskon kanssa omaan (pankin siis) hirsimökkiin keskelle Askolan metsiä
2. Hain elämään ja parisuhteeseen tasapainoa tavalla jos toisella
3. Työskentelin yhä palveluassistenttina ja yrittäjänä

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. Olen "rakentanut" yhteistä kotia maalla
2. Olen todennut etteivät asiat haikailemalla parane, vaan on joko lopetettava kuun tavoittelu taivalta tai alettava tehdä asioille tosissaan jotain..
3. Teen töitä projektiassistenttina ja lisäksi toimin yrittäjänä..

Eilen minä...
1. Kävin ihanan nuoren ihmisen rippijuhlissa, perheen kanssa rämpimässä suolla ja keräsin mustaviinimarjoja
2. Tiuskahdin ja harrastin mykkäkoulua..
3. Vietin vapaapäivää ilman ajatustakaan töistä

Tänään minä...
1. Roikuin hermoromahduksen partaalla töissä
2. Harkitsen elämän ratkaisuja
3. Olen illan koulutuksessa ja hoidan asiakaskontakteja sen jälkeen

Huomenna minä...
1. Kulutan päivän toimistolla
2. Lämmitän saunan ja värjään hiukseni
3. Hoidan muutaman rästityön pois päiväjärjestyksestä

Ei kommentteja: