tiistaina, toukokuuta 24, 2005

meem-mee

"Ryöväsin" tämän Sudden Deathilta. En tiedä onko aika paras tämän meemin täydentämiseen, mutta toisaalta hyvä laittaa ajatukset järjestykseen... joten

10 vuotta sitten minä...
1. Asuin Aleksis Kiven kadulla
2. Elin "onnellisessa" avoliitossa ja kuvittelin meneväni piakkoin naimisiin
3. Työskentelin vuokratuolipaikalla

5 vuotta sitten minä...
1. Olimme reilun vuoden asuneet (pankin)omassa Pääskyn pesässä sörnäisissä
2. Olin edelleen silmittömän rakastunut avomieheeni
3. Työskentelin varastokonttoristina tehden satunnaisia kauneushommia

3 vuotta sitten minä...
1. Asuin edelleen Pääskylänrinteellä
2. Kävin läpi rankkaa parisuhdekriisiä
3. Olin jonkin aikaa työskennellyt täyspäiväisenä yrittäjänä

1 vuosi sitten minä...
1. Muutin uudestaan yhteen avomiehen kanssa, nyt vuokralle Lintulahden huipulle
2. Hain elämään ja parisuhteeseen tasapainoa
3. Työskentelin yhä yrittäjänä

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. Olemme remontoineet ja sisustaneet omakotitaloa Sipoossa "maalla"
2. Olen oppinut nauttimaan siitä mitä minulla on haikailematta sitä mitä en voi saada
3. Teen yhä töitä yrittäjänä, "vieraillen" milloin missäkin hommassa..

Eilen minä...
1. Nautin auringosta ja puuhailin niin sisällä kuin puutarhassa
2. Kiukuttelin pienen perhedraaman puitteissa
3. Olin päivän toimistolla ja illan omissa töissä

Tänään minä...
1. Tuhlasin aurinkoisen päivän toimistolla
2. Totesin taas ettei se vaihtamalla parane
3. Olin illan koulutuksessa ja hoidin asiakaskontakteja sen jälkeen

Huomenna minä...
1. Toimiston jälkeen haen lisää kukkia istutettavaksi
2. Lämmitän saunan ja laitan hyvää ruokaa
3. Hoidan muutaman rästityön pois päiväjärjestyksestä

Ei kommentteja: